środa, 21 stycznia 2015

Pudding z nasion szałwi

                      I znowu mam dla Was coś zdrowego i niesamowicie łatwego do przygotowania ! 

Pudding z nasion szałwi hiszpańskiej 
(po angielsku chia seeds dla tych, którzy przebywają za granicą).

Potrzebujemy:
- nasiona szałwi, 
- mleko migdałowe,
- miód jeśli chcemy bardziej słodki deser, natomiast dla tych którym wystarczy słodkość owoców miód nie jest konieczny,
- owoce, wedle uznania.


Wsypujemy nasiona do szklanek, około dwie łyżki stołowe na jedną porcję.


Zalewamy mlekiem, ale nie do samego brzegu. Zostawiamy miejsce na owoce.


Wstawiamy do lodówki na min. 2 godziny, ale może być nawet na noc.

A teraz musicie mi wybaczyć, ze względów technicznych zabrakło mi zdjęcia efektu końcowego. Ale znalazłam dla Was zdjęcie w sieci (mój pudding wyglądał bardzo podobnie).





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz