niedziela, 11 stycznia 2015

Staroć stylizacyjny - Mad Max

Tak jak w tytule, staroć stylizacyjny. Tzn. stara stylizacja, jeszcze ze szkoły. I to tak naprawdę nie moja, a koleżanki, ja występuję w roli "modelki". Modelka ze mnie żadna, ale na potrzeby stylizacji do szkoły i z braku laku, dałyśmy radę. Tematem była inspracja postaciami filmowymi, ja dostałam Cat Woman i tą stylizację też Wam w przyszłości pokażę, a koleżanka Ania Tinę Turner w filmie Mad Max.






I jeszcze kilka słów na koniec. Bardzo dziękuję, za coraz częstsze zainteresowanie moim blogiem. Wiem, że zagląda Was tu bardzo dużo! Co ogromnie mnie cieszy, jeszcze tylko chciałabym zachęcić Was to komentowania postów, będzie mi bardzo miło. Oraz do polubienia mojego fanpage na fb https://www.facebook.com/endless.island?ref=hl Na instagramie i twitterze znajdziecie mnie wpisując isiasworld. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz